Sule
Jah
Tühista
Sulge aken salvestamata

ARVE E-MAILILE

Lihtne. Mugav. Kiire.

Telli
Uudised
Viimased sündmused
Kõik
Tallinn
Maardu
Viimsi
Kose-Harjumaa
Keila
Lihula
Haapsalu
Sillamäe
Kohtla-Järve
Jõhvi
Narva
Muudatused Üldhinnakirjas Tagasi
Lugupeetud kliendid,
Käesolevaga teatame, et alates 01.04.2024 muutub AS Telset Üldhinnakiri erakliendile ja ärikliendile.
 
Tehniku väljakutse​
Tehniku väljakutse (sisaldab kuni 30 minutit tööd kliendi juures) 20,00 €
Tehniku väljakutse - iga järgneva 15 minutit tööd kliendi juures10,00 €
Tehniku väljakutsumine seadmete tagastamiseks15,00 €
IT-tugi
IT-Spetsialisti väljakutse (sisaldab kuni 30 minutit tööd kliendi juures)30,00 €
IT-Spetsialisti väljakutse (väljaspool tööaega 17.00-21.00 ning nädalavahetustel)35,00 €
IT-Spetsialisti väljakutsetasu - iga järgnev alustatud 15 min15,00 €

Uuendatud hinnakirjaga saate tutvuda siin.

Sideteenuste raames tingimuste muutmise alusteks on elektroonilise side seaduse § 99 lõige 1 ja 2 ning Telseti üldtingimuste punkt  2.3.2, 2.7.3.

Muudatuse põhjuseks on Tootelepingu ja  Tingimuste  kehtestamise aluseks olnud asjaolude muutus (sh nt muudatused toodete või teenuste ülesehituses, sisendkuludes, parameetrites, teenindusprotsessides jne), millega kaasneb sideettevõtjal lepingu täitmise kulude oluline suurenemine.
Ülaltoodud muudatustega mittenõustumisel on Teil õigus leping ilma lisakuludeta üles öelda, teavitades sellest Telseti klienditeenindust hiljemalt 31.03.2024.


Küsimuste korral võtke palun ühendust Telseti klienditeenindusega 635 6535, või e-mail: info@telset.ee

Täname mõistva suhtumise eest.

29.02.2024
Info +372 635 6535
callsNotTarify
Tehniline tugi +372 7100 200
callsNotTarify
Küsimuste korral, palume kirjutada meile
est