Lugupeetud kliendid,
Käesolevaga teatame, et alates 01.04.2024 muutub AS Telset Üldhinnakiri erakliendile ja ärikliendile.
Tehniku väljakutse |
Tehniku väljakutse (sisaldab kuni 30 minutit tööd kliendi juures) | 20,00 € |
Tehniku väljakutse - iga järgneva 15 minutit tööd kliendi juures | 10,00 € |
Tehniku väljakutsumine seadmete tagastamiseks | 15,00 € |
IT-tugi |
IT-Spetsialisti väljakutse (sisaldab kuni 30 minutit tööd kliendi juures) | 30,00 € |
IT-Spetsialisti väljakutse (väljaspool tööaega 17.00-21.00 ning nädalavahetustel) | 35,00 € |
IT-Spetsialisti väljakutsetasu - iga järgnev alustatud 15 min | 15,00 € |
Uuendatud hinnakirjaga saate tutvuda
siin.Sideteenuste raames tingimuste muutmise alusteks on elektroonilise side seaduse § 99 lõige 1 ja 2 ning Telseti üldtingimuste punkt 2.3.2, 2.7.3.
Muudatuse põhjuseks on Tootelepingu ja Tingimuste kehtestamise aluseks olnud asjaolude muutus (sh nt muudatused toodete või teenuste ülesehituses, sisendkuludes, parameetrites, teenindusprotsessides jne), millega kaasneb sideettevõtjal lepingu täitmise kulude oluline suurenemine.
Ülaltoodud muudatustega mittenõustumisel on Teil õigus leping ilma lisakuludeta üles öelda, teavitades sellest Telseti klienditeenindust hiljemalt 31.03.2024.Küsimuste korral võtke palun ühendust Telseti klienditeenindusega
635 6535, või e-mail:
info@telset.eeTäname mõistva suhtumise eest.29.02.2024