Sule
Jah
Tühista
Sulge aken salvestamata

ARVE E-MAILILE

Lihtne. Mugav. Kiire.

Telli

Internet

Kui Teil puudub interneti ühendus:
  1. Kontrollige palun modemi toiteplokki (peab olema sisse lülitatud positsioonil- power);
  2. Kontrollige modemiga/võrgukaardiga ühendust;
  3. Taaskäivitage modem ja arvuti (kaablimodemita interneti ühendusel taaskäivitada arvuti);
  4. Wi-Fi ruuteri kasutamisel taaskäivitage ruuter (välja lüütitada 2 min.).
Kui eelnevad tegevused ei aidanud, siis palume Teil võtta ühendust meie klienditeenindusega telefonil 7 100 200 või 635 6535.

E-mail

E-maili kohta küsimused:
  1. Mis on Telseti POP3 elektronposti serveri aadress? Serveri aadress on smtp.telset.ee
  2. Kas ma saan oma endist meiliaadressi kasutada? Jah, saate küll, antud lahtrisse Outgoing Mail Server(SMTP) sisestate meie väljamineva meiliserveri aadressi: smtp.telset.ee.

Antiviirused

Viiruseid saad kontrollida ka online skanneriga

Fairwall 

Kiiruse test


Kasulik info - Kuidas mõõta enda tegelikku internetikiirust!
Info +372 635 6535
callsNotTarify
Tehniline tugi +372 7100 200
callsNotTarify
Küsimuste korral, palume kirjutada meile
est